Розміщення реклами
Підписатися на знижки!
Шановні партнери

Торгова мережа Посад пропонує взаємовигідне співробітництво по просуванню вашої продукції і стимулюванню продажів у роздрібній мережі Посад за допомогою спільного проведення маркетингових заходів.

Двотижнева газета

  • Підвищення продажу в середньому на 400%.
  • Розміщення товару в газеті, яка роздається в 96 магазинах Посад у м. Харків, Полтаві, Харківській, Донецькій, Луганській, Сумській областях, а також розноситься по поштовим скринькам.
  • Додаткове розміщення товару на акційних торцях(по можливості).
  • Виділення спеціальним цінником "Краща ціна".
Газета
Щотижнева гаряча пропозиція

Щотижнева гаряча пропозиція

  • Підвищення продажу в середньому на 400%.
  • Розміщення акційних пропозицій на лайтбоксах в магазинах та павільйонах.
  • Додаткове розміщення товару на акційних торцях.
  • Виділення спеціальним цінником "Краща ціна".
Кількість магазинів - 96 Кількість павільйонів - 347

Знижка дня

  • Підвищення продажу в середньому на 400%.
  • Розміщення акційних пропозицій на плакатах А1 у магазині.
  • Додаткове розміщення товару на акційних торцях (по можливості).
  • Виділення спеціальним цінником "Знижка дня".
  • Вайбер-розсилка по існуючій базі клієнтів.
Знижка дня
Акція вихідного дня

Акція вихідного дня

  • Підвищення продажу в середньому на 400%.
  • Виділення спеціальним цінником "Акція вихідного дня", цінником А4, плакатом А1.
  • Вайбер-розсилка по існуючій базі клієнтів.

Додаткові місця продажу

  • Зовнішня реклама.
  • Промо-активності.
  • POS матеріали.
Додаткові місця продажу

Регулярні щорічні заходи

Ежегодные мероприятия
Великодневі кошики
Ежегодные мероприятия
Акція екомобіль
Ежегодные мероприятия
Весняна акція
Ежегодные мероприятия
День народження
Інтернет маркетинг

Мережа маркетів Посад розширює присутність в онлайн маркетингових каналах – на сайті, в соціальних мережах, месенджерах – де анонсуються всі акційні пропозиції мережі, газета, асортимент, новини.

До кінця 2021 р. з'явиться мобільний дотаток та чат-боти в Телеграм та Viber для підтримки програми лояльності, анонсування акційних товарів та заходів, надсилання PUSH-повідомлень зі знижками та спецпропозиціями.