Про компанію "Посад"
Ріст кількості торгових точок
2019 рік
- 64 супермаркети
- 10 ОПТ магазинів
- 230 павільйонів
- 52 Пиволюби
2020 рік
- 80 супермаркетів (+16 нових торгових точок)
- 10 ОПТ магазинів
- 284 павільйони (+54 нових торгових точок)
- 77 Пиволюбів (+25 нових торгових точок)
2021 рік
- 96 супермаркетів (+16 нових торгових точок + 2 реконструкції)
- 10 ОПТ магазинів
- 327 павільйонів (+43 нових торгових точок)
- 99 Пиволюбів(+22 нових торгових точок)
Національна мережа маркетів Посад у 2021 році утримує темпи розвитку мережі, продовжує відкриття нових об’єктів торгівлі. Для збільшення привабливості торгових залів Посад продовжує оновлення зовнішнього виду магазинів і займається реконструкціями.
Посад проводить оновлення торгового обладнання, заміну на більш сучасні варіанти для дотримання умов зберігання товару, для більш привабливого вигляду товару для покупців.
Збільшення частки вищого цінового сегменту
Поява в асортименті мережі категорії власного імпорту, розвиток категорій по поточним трендам – поява і розвиток категорії здорове харчування.
План росту торгової мережі у 2022 році – 625 (+94) ТТ
2019 рік
- 64 супермаркети
- 10 ОПТ магазинів
- 230 павільйонів
- 52 Пиволюби
2020 рік
- 80 супермаркетів (+16 нових торгових точок)
- 10 ОПТ магазинів
- 284 павільйони (+54 нових торгових точок)
- 77 Пиволюбів (+25 нових торгових точок)
2021 рік
- 96 супермаркетів (+16 нових торгових точок + 2 реконструкції)
- 10 ОПТ магазинів
- 327 павільйонів (+43 нових торгових точок)
- 99 Пиволюбів(+22 нових торгових точок)
2022 рік
- 115 супермаркетів (+20 нових торгових точок + 3 реконструкції)
- 10 ОПТ магазинів
- 380 павільйонів (+53 нових торгових точок)
- 120 Пиволюбів (+21 торгова точка)