Власна торгова марка або продукція власного виробництва торговельної мережі "Посад" - це торгова марка та продукція високої якості за доступною ціною, власником якої є роздрібна мережа "Посад".
Створюючи приватні марки та власні виробничі потужності, компанія отримує більший контроль над виробництвом, якістю товару, ціноутворенням і розподілом.
Товари власних торгових марок магазинів дешевше аналогів. Низькі витрати на рекламу і маркетинг за рахунок достатності просування товару на місці продажу значно знижують собівартість товару. Звідси - більш низька ціна на товари власної марки в порівнянні з аналогічними товарами інших торгових марок.
Для виробництва товарів під марками мережі "Посад" використовуються потужності власних виробничих підрозділів а також незалежних заводів.
Приватні марки торгівельної мережі "Посад" створено під сегмент покупців нашої роздрібної мережі, і завдяки знанню своєї аудиторії наша мережа більш гнучко реагує на запити своїх постійних споживачів.
Один з напрямків розвитку роздрібної торгівлі - створення власних торгових марок. Створюючи власні торгові марки, роздрібні мережі диференціюють свій товар за якістю і протиставляють його товару під маркою виробника.
Найчастіше економні бренди роздрібних магазинів, особливо в категорії свіжих продуктів харчування, продаються за доступною ціною, ніж традиційні бренди, завдяки більш короткому логістичного циклу.